Jeg har mottatt en defekt vare?

Skulle du være så uheldig å motta en defekt vare bør du hurtigst mulig returnere varen til oss. Du har iflg. kjøpsloven plikt til å reagere innenfor rimelig tid etter at feilen er oppdaget. Du må raskt returnere varen til oss sammen med en kopi av kvitteringen og en kort beskrivelse av feilen (beskriv problemet så detaljert som mulig). Om du skal sende varen til oss, ber vi deg om å kontakte vår kundeservice for å avtale retur først. Da vil du motta detaljerte instruksjoner for forsendelse samt returseddel til benyttelse ved innsending. Når du har mottatt dette, skal pakken innleveres hos ditt nærmeste PostNord leveringspunkt.

 

Du kan også henvende deg personlig i en av våre butikker.

Vi vil så snart vi mottar varen fra deg, ta hånd om saken og sørge for den raskest mulige løsningen av problemet. Du kan enten få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjonen.

Pakker sendt i oppkrav blir ikke hentet ut/mottatt. Kontakt alltid vår kundeservice før du returnerer varer.

Les mer om reklamasjon.